Ter ondersteuning van een presentatie, workshop of training zijn audiovisuele middelen niet meer weg te denken. Belangrijk is dat de middelen makkelijk te bedienen en betrouwbaar zijn. Daarom zijn beamer, projectiescherm, geluid en flip-over standaard bij de zaalhuur inbegrepen. In de meeste ruimtes zijn beamers op een vast punt aan het plafond gemonteerd, waardoor de instellingen van de beamer altijd hetzelfde zijn en dit niet meer ter plekke hoeft te worden georganiseerd.

Congreszaal

Moods Videoprojectie

Met het unieke ‘Moods on Demand’ concept kan de neutraal ingerichte plenaire zaal met één druk op de knop naar een sfeer worden omgetoverd die aansluit bij het thema van de bijeenkomst of de look & feel van uw organisatie. Dit wordt gecreëerd met behulp van video projectie op de gehele wand van de lange zijde van de zaal. Bekijk alle mogelijkheden van Moods Video Projectie

Laptop

Wij adviseren u om zelf een laptop mee te nemen voor uw presentatie, het liefst op de laptop waar de presentatie ook op gemaakt is. Zo bent u er zeker van dat de presentatie er hetzelfde uitziet, als deze voorbereid is. U kunt uw laptop aansluiten op onze audiovisuele middelen. Mocht u zelf niet over een laptop beschikken, dan kunt u tegen geringe kosten (€25,- p/d) een laptop huren. Als u voor de bijeenkomst de presentatie naar ons stuurt, kunnen we zorgen dat de laptop met presentatie al in de zaal klaar staan. Bij de laptop wordt tevens een presenter (doorklikker) geleverd.

Snel internet tijdens uw vergadering

Beamer, scherm en flip-over op uw vergaderlocatie

Beeldverhouding

De beeldverhouding van de beamers in de meeste ruimtes van MeetINoffice is 3:4, met uitzondering van de congreszaal. In de congreszaal is de beeldverhouding 16:9, ook wel breedbeeld genoemd. U kunt ook een 3:4 presentatie op een 16:9 scherm projecteren (en andersom) alleen gebruikt u dan niet het hele projectiescherm. Meer weten over beeldverhoudingen?

Uitbreiding

Wenst u een uitbreiding van de aanwezige audiovisuele middelen? Neem contact met ons op, dit organiseren we graag voor u.