In 2010 is INoffice gestart met de visie dat zowel de werkplek als vergaderen laagdrempelig en flexibel moeten zijn. Het concept is begonnen op 350m2 aan de Polanerbaan in Woerden. Met ervaring uit de gastvrijheid en de horeca is het vanaf het begin het belangrijkste doel om onze gasten altijd een warm welkom te heten en zo compleet mogelijk de wensen in te vullen. De herontwikkeling van het leegstaande pand was een passende oplossing voor leegstand in de kantorenmarkt. Met de ideaal bereikbare ligging en de slimme herontwikkeling werd meteen een goede prijs/kwaliteitverhouding gewaarborgd. Vanuit passie zijn ook direct al alle catering activiteiten zelf verzorgd en gemaakt. Veel variatie en dagvers om altijd een aantrekkelijk aanbod voor te kunnen schotelen. Ook werd INoffice meteen de thuisbasis voor verschillende ondernemersverenigingen en netwerkorganisaties in Woerden.

Succes en groei

Wegens succes is in 2012 besloten om het bescheiden aantal van 3 vergaderzalen te vergroten naar 9 zalen. Wederom via een herontwikkeling van een leegstand kantoorpand dat perfect geschikt is voor vergaderingen en trainingen. Met feedback van onze klanten hebben we 500m2 verbouwd. Centraal staan de grote huiselijke INoffice Lounge, vergaderruimtes, maar ook ruimtes gericht op de wensen van coaches en flexibele werkplekken. In februari 2013 openden de deuren voor onze eerste gasten. Omdat we altijd meer willen bieden dan vierkante meters en we willen verbinden, groeien ook de netwerk organisaties met ons mee. Dankzij een goede samenwerking met onze relaties en (lokale) partijen, zijn er bij INoffice op wekelijkse basis populaire ontbijtnetwerk bijeenkomsten (www.o2gh.nl) en staan we al 2 jaar aan de basis van de goed lopende OpenCoffee Woerden (https://www.facebook.com/opencoffeewoerden) met Nomax Project & Partners.

Vergaderruimte, trainingsruimte of werkruimte? MeetINoffice in Woerden
Catering op maat voor uw congres, vergadering, training of workshop

Catering

Ook op het gebied van de catering staan we niet stil. Constant zijn we op zoek naar leuke en vernieuwende invullingen van onze arrangementen. Gasten die meerdere malen per week bij ons over de vloer komen, willen we blijven verrassen en met iedere lunch, break of borrel iets nieuws voorzetten. Ons netwerk van leveranciers groeit mee, we kunnen steeds meer invullen met lokale producten uit het prachtige Groene Hart.

MeetINoffice

Ons klantenbestand groeit hard en zowel kleinere als grote organisaties mogen wij welkom heten. De vraag naar faciliteiten voor grotere groepen en bijeenkomsten neemt toe. Mede door het vertrouwen van onze klanten en gasten openen we in 2015 onze congres en vergaderlocatie op de Bleek in Woerden. Aangezien de focus in de loop der jaren is verplaatst van kantoren naar vergaderen veranderd de naam naar MeetINoffice. Locatie de Bleek kenmerkt zich door de grotere ruimtes voor congressen en vergaderingen vanaf 20 tot 200 personen. De horecavoorzieningen krijgen een nog groter onderscheidend karakter door het restaurant EET op de 4de verdieping van de Bleek 13.

Congres, vergadering, training, workshop en werken bij MeetINOffice

Video’s